احساس پارستزی

(tingling) سوزن‌سوزنی شدن (numbness)، یا گِزگِز اندام، مورمور شدن با بی‌حسی ( Paresthesia )خواب‌رفتگی

احساس پارستزی

(tingling) سوزن‌سوزنی شدن (numbness)، یا گِزگِز اندام، مورمور شدن با بی‌حسی ( Paresthesia )خواب‌رفتگی

احساس پارستزی

این احساس معمولا به این دلیل رخ می دهد که ما سهوا و بطور ناخودآگاه بر روی یک عصب فشار طولانی وارد میکنیم.

۴ مطلب در جولای ۲۰۲۰ ثبت شده است

 

به خاطر سه چیز هیچگاه کسی را مسخره نکنید : چهره،والدین(پدرومادر) و زادگاه ، چون انسان هیچ حق انتخابی در مورد آنها ندارد.

 اگر وقتی برای اولین بار کسی را به ما معرفی می کنند بلافاصله و به‏گونه ای غیرارادی او را در پله‏ای از پلکان هرم اجتماعی که در ذهن خود داریم قرار می دهیم و رفتار و گفتارمان بر مبنای فاصله‏ای که این فرد در این هرم با ما دارد تنظیم می‏شود،اگر میزان و نحوه پذیرایی ما از یک کارمند جزء یا یک فامیل نادار همانگونه نیست که از رئیس اداره یا یک قوم و خویش ثروتمند- اگر در چشم ما مهندس، محترم‏تر از بقال، تهرانی بالاتر از شهرستانی، شهری برتر از دهاتی، افغانی و غراقی و پاکستانی کمتر از فرانسوی و آلمانی و امریکایی است،- اگر هوش بعضی از اقلیتهای قومی و نجابت بعضی دیگر را با نقل داستانهای کوتاه تحت عنوان جوک زیر سوال می بریم و لهجه آنان را به مسخره می گیریم، عجب نیست چرا که جامعه عدالتمند انسان عادل در خود می پروراند و جامعه غیر عدالتمند انسان تبعیض گر.همه سخن در قرآن از عموم انسان ها است و خطاب ها به شکل یا بنى آدَمَ؛ (اى فرزندان آدم) و یا اَیُّها النّاسُ؛ (اى مردم)، و یا یا اَیُّها الّذین امنوا، (اى کسانى که ایمان آورده اید) و یا عبادى؛ (اى بندگان من)، و یا اَیّها الاِنسانُ؛ (اى انسان) است.به این ترتیب مخاطبین قرآن همه جهانیان؛ وقوانین آن ناظر به همه انسان ها است.

 

ببینید:

#ما_همه_انسان_هستیم

 

Submit Link: Racism and Race RelationsThese Are The Values I Now Have After Working In Customer Service  Customer service jobs are not easy at all. Elderly people in your face entitled tourists and impatient annoying questions are no fun. Dont even get me started on arguing over the price of something that you CLEARLY have no control over! Misery loves company which is WHY these customers act the way that they do!This article is one I have been meaning to write for a while now. I consider myself to be a very compassionate empathetic

 

هرگاه فردی اجازه دهد عقاید متعصبانه اش مانع از رشد و حرکت دیگری شود تبعیض نژادی رخ داده‌است. ژادپرستی نوع خاصی از تعصب است که بر مبنای استدلالات نادرست و عمومی کردن برخی خصوصیات به گروهی از انسانها، به گونه‌ای غیرقابل انعطاف، شکل می‌گیرد.

+ یَا أَیُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاکُمْ مِّنْ ذَکَر وَأُنثَى وَجَعَلْنَاکُمْ شُعُوباً وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَکْرَمَکُمْ عِنْدَ اللهِ أَتْقَاکُمْ؛

(اى مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره ها و قبیله ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ [اینها ملاک برترى نیست] گرامى ترین شما نزد خداوند با تقواترین شما است؛ به یقین خداوند دانا و آگاه است)

 

+ لا فَضْلَ لِعَربیٍّ عَلی عَجَمِیٍ و لا فَضْلَ لِعَجَمِیٍ عَلی عَرَبِیٍ کُلُّکُم مِنْ ءادَم وَ ءادَمُ مِنْ تُرابٍ؛

هیچ برتری برای عرب بر عجم و نیز عجم بر عرب نیست؛ همه شما از حضرت آدم علیه السلام خلق شدید و حضرت آدم علیه السلام نیز از خاک آفریده شد.

 

 

محبوبه طباخیان

 

 

بشنوید:

زیر آب

 

I was quiet, but I was not blind. — 	Jane Austen, Mansfield Park

Pinterest @ihorvath920

 

 

محبوبه طباخیان
محبوبه طباخیان

 

بشنوید:

داستانی پر رنج

 

 Sticking your hand out of the window and feeling absolutely carefree. | 23 Greatest Feelings On A Family Road Trip

A legszebb ajándék, amit egymásnak adhatunk 

 

 

محبوبه طباخیان